Nykyajan CV ja työhakemus -webinaari jäsenille

22.4.2020webinaari

Akavan Erityisalojen jäsenilleen tarjoama wbinaari Up! Partnersien urapalveluista.

Miten vakuuttaa työnantaja? Todennäköisesti otat ensimmäisen kontaktisi mahdolliseen työnantajaan työnhakuasiakirjojesi avulla. Ei ole yhdentekevää, miltä ne näyttävät ja mitä niissä lukee. Kliseitä täynnä oleva työhakemus ei vakuuta ketään – kaikken vähinten työnantajaa. Webinaarissa opit, miten teet markkinoivan työhakemuksen ja pääset työhaastattaluun.

Työhakemuksen lisäksi CV on olennainen osa työnhakua. Työnantajaa ei kiinnosta usean sivun mittaiset cv:t, joissa on lueteltuna kaikki työkokemuksi 70-luvulta lähtien. Webinaarissa opit, miten nykyaikainen CV tehdään ja toimiiko kenties osaamispohjainen CV kronologista CV:tä paremmin.

Luennoitsija: Susan Calonius, teologi, uravalmentaja ja metsästäjä

Ilmoittautumisohjeet:

1.      Ilmoittaudu webinaareihin klikkaamalla uraportaalissa (www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat) valitsemaasi webinaaria.

2.      Klikkaa ILMOITTAUDU.

3.      Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet.

4.     Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.